Quant a l'alumnat
Aquesta
situació té avantatges i desavantatges perquè per exemple l’alumnat que té com
llengua vehicular la L2 puc desenvolupar millor altra llengua que no es la
segua però també tindrà major dificultats. Per altra banda utilitzar la L1 com
a llengua vehicular serà més fàcil per a l’alumne però serà un aprenentatge
monolingüe.
Quant al
professor
El professor
ha de estar bé format quan es necessita que impartisca dues llengües a l’escola.
Sinó té la formació corresponent, no es produirà l’aprenentatge correcte per a
transmetre als alumnes.
Quant als
objectius
L’objectiu
es una educació bilingüe per a que siga competent en les dues idiomes.
DIREFÈNCIES ENTRE NORMALITZACIÓ I
NORMATIVITZACIÓ
Normalització:
es tornar a fer ús d’una llengua de forma ordinària amb un ús oral i escrit
natural.
Normativització:
fixar i elaborar normes ortogràfiques, gramaticals i lèxiques d’una llengua.
Activitats
realitzades amb les companyes Ana Bejerano i Laura Gilabert.
No hay comentarios:
Publicar un comentario