lunes, 17 de febrero de 2020

LLENGUA VEHICULAR


Quant a l'alumnat
Aquesta situació té avantatges i desavantatges perquè per exemple l’alumnat que té com llengua vehicular la L2 puc desenvolupar millor altra llengua que no es la segua però també tindrà major dificultats. Per altra banda utilitzar la L1 com a llengua vehicular serà més fàcil per a l’alumne però serà un aprenentatge monolingüe.

Quant al professor
El professor ha de estar bé format quan es necessita que impartisca dues llengües a l’escola. Sinó té la formació corresponent, no es produirà l’aprenentatge correcte per a transmetre als alumnes.

Quant als objectius

L’objectiu es una educació bilingüe per a que siga competent en les dues idiomes.

DIREFÈNCIES ENTRE NORMALITZACIÓ I NORMATIVITZACIÓ
Normalització: es tornar a fer ús d’una llengua de forma ordinària amb un ús oral i escrit natural.
Normativització: fixar i elaborar normes ortogràfiques, gramaticals i lèxiques d’una llengua.

Resultado de imagen de monolingues y bilingues

Activitats realitzades amb les companyes Ana Bejerano i Laura Gilabert.

No hay comentarios:

Publicar un comentario