lunes, 24 de febrero de 2020

DEBAT

Què costa més d’aprenentatge als xiquets i les xiquetes en l’aprenentatge d’una L2? El que és similar? El que és completament diferent?

En el nostre cas pensem que és més difícil aprendre una cossa que és totalment diferent perquè no pots afegir-lo a cap coneixement que tingues tu d’abans. Per altra banda si tu conegues una paraula pareguda a la nova pot ser siga més fàcil per a aprendre-les.  

Resultado de imagen de dedo pulgar arriba o abajo

ACTIVITAT 
Àlex: me deixes agafar el cub?

Mestra: Sí, Àlex. Pots agafar la galleda, que és allà.
Àlex (un poc perplex): Bueno, agafaré la galleda...però el cub també.
          Té un problema amb el lèxic perquè predominen mots de la llengua amb la que té més contacte. Per altra banda dos codis, una gramàtica perquè el xiquet no reconeix que galleda és el mateix que cub. 

COMENTARI DE VICENT PASCUAL
 Nosaltres estem totalment d’acord amb el que ha dit Vicent Pascual. Cada alumne és diferent i per tant, aprèn d’una manera distinta i no per això seran millores o pitjores persones. Per això deurien haver un ensenyament especialitzat per a cada alumne i així desenvolupar al màxim les diferents característiques i no fer un ensenyament que faça còpies. Com a professionals hem d’adaptar-nos a cada alumne i les seues necessitats. 

Resultado de imagen de vicent pascual

Activitat realitzada amb les companyes Ana Bejerano i Laura Gilabert.

No hay comentarios:

Publicar un comentario